duminică, 3 noiembrie 2013

Budinca de dovleac si banane




Culoare, arome, simturi, placere  si as continua ca atat de delicioasa este ce am sa va arat mai jos incat de cat de incantata sunt aproape ca am ramas fara cuvinte.

Rar gasesc placintari aromati si recunosc ca daca fac placinta fac doar pentru mine ca nu prea sunt doritori in preajma mea.Cel ce l-am luat acum era planificat pentru a face placinta, dar intre timp am incropit aceasta budinca caci aveam 2 banane cam coapte pe care nu le mai manca nimeni.

Pe parcurs ce am facut reteta mi-am dat seama ca-mi lipsesc ceva ingrediente, plus cam uitat sa adaug un ingredient, dar in toata incurcatura facuta a iesit o budinca minunata si delicioasa.
Dar hai sa va spun cam ce avem nevoie:

400 gr piure dovleac
230 gr piure banan( ~ 2 banane)
55 gr unt
4 ou
70 gr zahar brun (  eu l-am  uitat)
120 gr smantana
120 gr frisca
120 ml suc portocala ( n-am avut am pus energizant cu portocala)
1 lg coaja rasa ( n-am avut)
sare
1 varf cutit scortisoara
1 varf cutit cuisoare pulbere
1 praf nucsoara

Dovleacul l-am fiert scurt cat sa se inmoaie putin, apoi l-am blenduit.Banana am blenduit-o si pe ea.
Amestecam cele doua piureuri cu restul ingredientelor, mai putin albusurile pe care la batem spuma cu praful de sare.
Amestecam cele doua compozitii(piureurile  si albusurile) amestecand cu o spatula.

Ungem vase micute(sau de care aveti) termorezistente , puneti compozitia  si dam la cuptorul preincalzit la 175 de grade Celsius si lasam timp de 1 h -  1 h,15 min dar micsorand temperatura la 160 grade.

Dat fiind faptul ca am uitat sa pun zaharul la final am adaugat preintre crapaturi cateva picaturi de sirop de agave.

 Calda te ademeneste mirosul mirific, rece te incanta gustul divin cu arome  combinate.

Daca nu va e teama de combinatii va invit sa o incercati.Sclifositul meu care nu mananca placinta cu dovleac a mancat si el(nu foarte mult ca doar trebuie sa se mentina pe pozitii, nu?), dar si cele 3 suflete blanoase care convietuiesc cu noi;)

Un comentariu:

  1. o combinatie ideala si gustoasa, la cum arata sigur are un gust unic si savuros, frumoasa si culoarea pe care o are :)

    RăspundețiȘtergere