miercuri, 27 iunie 2012

Smoothie cu banane si pere

Ca-i dimineata, pranz sau seara, un smoothie e bine venit pentru a ne reda energia  pierduta peste zi, sau inca necapatata de dimineata.
Candva cumparam smoothie-urile, imi placeau,dar de la un timp am inceput sa mi le fac in casa, in diverse combinatii.
Astazi am optat pentru banane si pere,mai ales ca acum cateva zile o prietena draga ma intreba de smoothie cu banane dar sa nu contina lapte.

Avem nevoie de

1 banana
2 pere
2 linguri zeama de lamaie
gheata

Din cantitatea data mai sus mie mi-au iesit 2 pahare jumatate din cel ce se vede in poza.

Perele se spala, curata de coaja(daca nu va deranjeaza, puteti sa o lasati),se scoate casuta cu samburi si se taie cubulete care se pun in blender.
Banana se curata si se taie si ea bucati si precum surata para o azvarlim in blender.
Adaugam peste zeama de lamaie si blenduim pana capata o consistenta cremoasa.Daca doriti putei adauga si putina apa, in cazul in care vi se pare prea densa compozitia.
Se serveste cu gheata sau gheata pisata.
Eu am optat pentru cea din urma.Am servit cu o felie de lamaie si la final am pus si o bucata de ciocolata cu menta.
Un deliciu racoros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu