duminică, 19 februarie 2012

Antipasto calabrese

Iubesc bucataria italiana si de mult imi face cu ochiul reteta asta.De cand a postat-o Lilly(http://lillyinthekitchen.blogspot.com/), am tot zis ca o fac,dar nu aveam anshoa,pana la urma tot n-am gasit asa ca am inlocuit anshoa cu sardina in ulei.

Cantitatile le voi da asa cum le-a scris si Lilly:

2 kg ardei carnosi(rosii si galbeni)
100 gr anshoa (in sare sau ulei)
200 gr ton in ulei
100 gr patrunjel
100 gr usturoi
1 pahar ulei masline extra
1 pahar otet alb
1 lingura zahar
sare


eu am pus ce se vede in imagine,ca n-am avut decat doi ardei care cantareau cca 1 kg.La cei doi ardei am pus 2 conserve de ton (bine scurs de ulei) si aproximativ 10 sardine


Am tocat patrunjelul si usturoiul si le-am calit in ulei
dupa care am adaugat sardinele si tonul am amestecat si lasat pana s-au "topit"
Apoi am adaugat otetul, zaharul si ardeii
le amestecam si lasam sa fiarba la foc mediu in jur de 15 minute din momentul in care au inceput sa fiarba si si-au lasat suficient lichid. Le-am pus in borcane(mie mi-au iesit 2) si le-am sterilizat in cuptor.
Este super, aveti musafiri?se preteaza foarte bine,plus ca se poate pastra destul daca sterilizati bine borcanele. Inainte de a sosii musafirii va servesc cu o feliuta de paine prajita cu putin antipasto

Un comentariu: